۱۳۹۰ فروردین ۱۵, دوشنبه

امام جمعه مشهد: مگر این مربی فوتبال اسم ندارد که التش (کیرش) را صدا می کنید؟

 به گزرارش خبرنویسی ها، حجت السلام علم الهدی، امام جمعه مشهد طی سخنانی که در باغچه خانه شان ‫در روز ۱۵ به پنجره ایراد می کرد از سازمان بی تربیت بدنی بخاطر اوردن مربی فوتبال (کارلوس کیرش) که اوردن اسمش منافی عفت عمومی است به شدت انتقاد کرد. و خواستار تغییر موقت اسم وی در مدت حضورش در ایران شد. وی در ادامه افزود :

« ما سی سال است که داریم مردان و زنان خود را عقیم می کنیم تا انها مرتکب گناه کبیره نشوند شیر سماور کم بود و حالا این اقایان برداشتند یک الت را مربی تیم فوتبال کردند. مگر ما مربی کم داریم ، من معتقدم اگر همین اقای قراعتی را مربی می کردند تیم فوتبال ما را هم در دنیا و هم در اخرت سعادتمند می نمود. من مطمئنم که این کار هم زیر سر همین ملعون (مشائی) از خدا بی خبر است حالا اسمش به جهنم ، مشکل ما این است که این اسمش هم ختنه نشده.... یا باید این فرد را ببرید و زیر نظر ایت الله مصباح مسلمانش کنید و یا باید اسمش را عوض کنید. ترس من روزی که تیم ملی پیروز بشه و مردم در خیابانها با شعار «کیرش .. کیرش» از مربی تیم ملی تشکر کنند....».
‫در پایان وی از مردم همیشه در پشت صحنه خواست تا با پوشیدن کفن و راه پیمایی اعتراض خود را به حضور یک کیر ازاد در جامعه نشان بدهند.

هیچ نظری موجود نیست: