۱۳۹۰ فروردین ۴, پنجشنبه

‫دیشب ما خانوادگی صد بار شهید شدیم و اجرمان را هم فرستادیم پیش اقا.

‫در چند روز گذشته، سایتهای فاشیستی اخوندی بعد از عدم موفقیت در نوروز کُشی، سعی کردند تا این عید باستانی ایرانیان را بنفع خود و اسلام مصادره کرده یا به تعبیری به ان رنگ و بوی اسلامی بدهند. در همین سایتهای فاشیستی چاخان نیوز (جهان) و رجاء و .... به لیدری فارس نیوزلس به دید و بازدید هم وطنان از همدیگر که از ان در عربی به صله رحم یاد میشود پرداختند و احادیث و روایات فراوانی را توی سایتهایشان ریختند که بعضی از انها خیلی جالب و در عین حال برای ما فقیر ها نیمه سودی هم دارند. مثلا در یکی از این احادیث که از حضرت محمد نقل شده، دقت کنید
 « رسول خدا (ص) فرمود: هر كه نزد خويشاوندى رود و با خود و مالش با او صله رحم كند، خداى عز و جل به او اجر يك‌صد شهيد دهد، هر گامى كه بر مي‌دارد ۴۰ هزار حسنه دارد و ۴۰ هزار گناهش محو مي‌شود و ۴۰ هزار درجه بالا رود و گويا يك‌صد سال خدا را عبادت كرده است. (امالى شيخ صدوق، ترجمه كمره‏اى، متن، ص: ۴۲۲)»

‫حالا اگر میخواهید سود این حدیث را برای ما فقرا بدانید باید به تفسیر ایت الله اخوندنامه توجه کنید:
‫از انجا که ما فقرا نه وقت کافی و نه پول کافی برای ثواب کردن داریم می توانیم با این حدیث برای خود در اخرت یک تجارتی بر پا کنیم و عطای فقیری و بی کسی را به لقایش ببخشیم. برای همین بعد از دیدن این خبر ها دیشب با کل خانواده به دیدار چند فامیل دور و نزدیک سر زدیم و جای شما خالی حسابی شهید شدیم. در بعضی از دید و بازدید ها چنان طرف مقابل را در بغل می گرفتیم و می بوسیدیم که طبق این حدیث باید به انها عملیات شهادت طلبانه بگوییم و در اخر هم اجرهایمان را روی هم گذاشتیم و فر ستادیم پیش اقا تا در اخرت پس بدهد و.... البته اگر تو زرد از اب در نیاید.
فقط مواظب باشید ثواب ۴۰ هزار درجه بالا رفتنش را قبول نکنید چون انسان در ۳۸ تب می کند و می میرد . این قسمت حدیث مربوط به جهنم است و یک نکته انحرافی کنکوری می باشد.
‫نتیجه گیری اخلاقی: اسلام دین رانتی است هر غلطی دلت خواست بکن و در اخر هم با یکی از این حدیثها تمام حسابت را صاف کن. ما که کردیم....اجرمان پیش اقاست.

هیچ نظری موجود نیست: