۱۳۹۰ تیر ۵, یکشنبه

آقا ناصر اینجا، آقا ناصر اونجا ، آقا ناصر همه جا

این آقا ناصر (مکارم شیرازی )  ما که گاها ازوی به عنوان مرجع کشیک غیر مطبوعات   دولتی  یاد میشود و معمولا در باره همه چیز اظهارنظر میکند در تازه ترین  اظهار نظر خود به پر و بال همسر یابی اینترنتی پیچیده و باز هم چنان در فشاندند که باز هم مفسر آخوندی ما مجبور شدند تا برای درک راحت  شما هموطنان عزیز فتوای آقا ناصر را با تحقیقات شبانه روزی و صبحانه عصری  تفسیر نمایند تا بترکد هرکه در او باروت ریختند .  ابتدا اصل فتوا :

بسم الله الرحمن الرحیم
تا آنجا که اطلاع داریم تاکنون افراد یا گروه های متعددی اقدام به این کار کرده اند، بعضی موفق بوده اند و بعضی با مشکلات مواجه شده اند. ولی به هر حال اگر این کار زیر نظر افراد مطمئن و با رعایت تمام شوؤنات اسلامی و اخذ مجوز از مقامات ذی صلاح صورت گیرد، کار خوبی است و ممکن است جلوی بسیاری از مشکلات ازدواج ها را بگیرد، اما با توجه به ظرافت و حساسیت های مساله، نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.



 منظور آقا ناصر اینکه :" ما هم تلاش کردیم " و یا " ما هم با چند نفر از رفقا مثل آیت الله نوری ، جنتی و قرائتی و .... تلاش کردیم تا از طریق اینترنت چند نفری را صیغه کنیم ، بعضی ها مثل آیت الله نوری موفق شدند و بعضی ها  مثل من و جنتی نه" و در ادامه میگویند که " اگر در این کار بتوانید طوری عمل کنید که موقع قرار و مدار با دختر ها در بیرون کسی شما را نگیرد و یا توسط نیروی انتظامی دستگیر نشوید   خوب است"  و در پایان میفر مایند که " با توجه به مشکل پسند بودن دختر ها ،گیر انداختن آنها هم سخت شده است پس باید قبل از هر کاری به طور کامل جوانب کار در نظر گرفته شود تا مثل ما با دست خالی و سر شکسته به خانه نیاید ".

از آنجا که تفسیر سخنان این بزرگان نیاز به وقت و حوصله فراوان دارد ، لذا مفسر  آخوند نامه امید وار است تا کاستیهای این تفسیر را به بانوایان ببخشید تا کمی از نوای آنها کم و به نوای خودمان ازاف گردد ...... تکبیر  

هیچ نظری موجود نیست: