۱۳۹۰ آذر ۳, پنجشنبه

یک وبلاگر ایرانی در مصر

شاید برای خیلی ها باعث تعجب باشد که بدانند که یک وبلاگر ایرانی چگونه توانسته خیلی راحت و بدور از هر گونه تشریفات اداری از قاهره سر در بیاورد. و شاید هم من اولین وبلاگر ایرانی باشم که یک نوشته ای را از مصر به وبلاگم اضافه میکنم.

باید بگویم که قبل از اینکه من از بودن در اینجا تعجب کنم ، این مصریها هستند که از دیدن یک ایرانی تعجب میکنند و البته با خوشرویی باور نکردنی .
من بدون ویزا  وارد مصر شدم و اینجا تنها میتوان با پرداخت ۱۵ دلار ویزا گرفت و بقیه هم مثل کشور های دیگر خاورمیانه ....
منظورم از بقیه کشور های خاورمیانه از لحاظ ساختار قدیمی انها بود که سازندگی در آنها سخت و به کندی صورت میگیرد ...
مردم مصر خونگرم ، امیدوار و بخشنده هستند   و البته باید بگویم که یکمی نگران به نظر میرسند ، نگران از ان لحاظ که وضعیت سیاسی کشور در آینده چطور خواهد شد... نگرانی از اینکه دوباره کلاه به سرشان نرود....
قصد نداشتم چیزی بنویسم ولی از اینکه شاید اولین وبلاگر(فضول ) ایرانی باشم که از نزدیک مصر را دیده و یک نوشته ای را هم از آنجا پست کرده است یک کمی هیجان کننده بود .
به علت مسائل امنیتی عکسهای این سفر را آپلود نکردم و از اینکه عکسها را سانسور شده در اینجا قرار دهم خوشنود نبودم چون دیروز در خبر ها بود که یک وبلاگر دیگر هم گرفتار شیاطین شده است ، ...
امیدوارم در آینده هر وبلاگری در ایران با سفر به سایر کشور ها با گزارشات مستند خود شبکه های میلی را از کار بیاندازد و دروغ و دروغگویی را از جامعه ما ریشه کن بکند.

هیچ نظری موجود نیست: