۱۳۹۰ مرداد ۲, یکشنبه

برنامه ای برای کاهش کلاغ ها از چهل به چهارده تا سال ۲۰۱۵

 متاسفانه امروزه در دنیای اینترنت پیدا کردن یک خبر معتبر و درست خیلی مشکل شده است. مخصوصا دراخبار مربوط به ایران و رژیم آخوندی که وبلاگ نویسان عزیز در سایت های مختلف میگذراند.
متاسفانه گاها اتفاق می افتد تا برای مطمئن شدن از یک خبر، سایت های زیادی را چک کنیم که بعضی مواقع در پایان یک جستجوی طولانی متوجه میشویم که کل ماجرا اصلا یک چیز دیگری بوده است .

دوستان عزیز! اگر میخواهید مشکلی را حل کنید ؟
اگر میخواهید رژیم را تغییر دهید ؟ (صد البته)
و یا هر منظور دیگری دارید  .... صداقت را فراموش نکنیم . این صداقت ماست که در آخر رژیم ملایان را خواهد کشت !

 دوستان بیایید تا یک کلاغ را دیگر  بیش از چهل کلاغ نکنیم . ظاهرا این تعداد کمتر از چهل، در زمانهای قدیم یک خطای قابل قبول بوده است و تعداد کلاغ های بیشتر از چهل را در محاسبات رسمی به علت خطای بالا قابل قبول نمیدانستند . پس لطفآ بیایید تا به فرهنگ و ریاضی گذشتگان احترام بگذریم و اجازه ندهیم تا کلاغ های زیادی در اطراف ما جمع شوند تا اعتبار نوشته هایمان را یه کمی نزول دهند چون  تعداد کلاغ ها در سایت های فارسی آنقدر زیاد شده اند که دیگر جایی برای ما بیچاره طنزنویسان هم ، نمانده است .

اگر از حالا همت کنیم و تصمیم بگیریم تا هر سال ۶ عدد از کلاغ ها را کم کنیم ، تعداد آنها تا چهار سال بعد یعنی  ۲۰۱۵ به ۱۴ عدد در نوشته هایمان خواهد رسید که این خود دلیل بر صداقت ما خواهد بود و ضمنا همانطور که شما بهتر از من میدانید همان صداقت هم رژیم آخوندی را خواهد کشت.

تکبیر ....

هیچ نظری موجود نیست: