۱۳۹۰ مرداد ۳, دوشنبه

از علی ناسا (خامنه ای) به دکتر فیروز نادری

بعثیه مقام عظمای رهبری در سیاره عطارد، طی اطلاعیه ای اقدام آمریکا در انتساب دکتر فیروز نادری به عنوان مسؤول اکتشافات کهکشانهای مسلمین (منظومه  شمسی) را خلاف عرف دیپلماتیک خواند و آنرا به شدت محکوم کرد . این اطلاعیه که از تلویزیون ملی  سیاره عطارد پخش شد آمریکا را مسؤول عواقب ناگواری دانست که ازاین تصمیم  نا بخردانه پیش خواهد امد. 

در ادامه ی این اطلاعیه ضمن هشدار به آمریکا ، آمده است ." از آنجا که حضرت آیات الله خامنه ای به تمام علوم و فنون دنیوی و غیر دنیوی مسللت بوده و از همان دوران طفولیت به اکتشاف عالم هستی همت گماردند ، و نه تنها منظومه شمسی ، بلکه منظومه قمری هم توسط ایشان کشف و به بیت المال  مسلمین اضافه شد. و بعد از رسیدن ایشان به مقام رهبری ، آیت الله مکارم شیرازی را نماینده تام الختیار خودشان در کهکشان راه شیری قرار دادند که هم اکنون آیت الله مکارم شیرازی درسفارت ایران در منطقه  الخوز سیاره زحل ساکن میباشند و مسؤول کل کهکشان راه شیری هستند. مع الوصف ، منظومه شمسی جز خاک ایران بوده و توسط موشکهای سپاه پاسداران به شدت محافظت میشود. و هرگونه ورود غیر قانونی و بدون ویزا چه برای انسان و چه برای ماهوارهای اکتشافی ممنوع بوده ، و قایق های مهاجران غیر قانونی هم توقیف خواهند شد .

گفته میشود که آیت الله مکارم شیرازی در سال 2004 دستور داده بود تا از تصویر برداری منظومه شمسی توسط تلسکوپ هابل جلوگیری شود، بدین منظور سپاه پاسداران هم سر هابل را با بیل به یک جای خالی فضا چرخانده بود وهابل هم  دست آخر چون جایی را بتواند عکسبرداری کند ، آنقدر زوم کرده بود که ان تصویر معروف " ژرفترین تصویر معروف جهان " را گرفته بود که حاوی هزاران کهکشان بود .     



هیچ نظری موجود نیست: