۱۳۹۰ مرداد ۱۲, چهارشنبه

اسلام بروز شده (مقایسه اسلام و پیکان) + واژه های بروز شده

 آیا میدانید چرا ماشین پیکان علیرغم نقص های فنی فراوان در کشورمان به مدت ۳۵ سال بدون هیچ تغییری مونتاژ شد و دست آخر هم بدون اینکه نامش زنده بماند به موزه رفت و یا به عبارت بهتر به زباله دانی تاریخ پیوست ؟؟؟
پاسخ این سوال زیاد سخت نیست . اول اینکه مسؤلین کارخانه سازنده اهل تغییر و نوآوری نبودند و دوم هم مردم ما هیچ اطلاعاتی در باره پیشرفت های روز دنیا راجع به خودرو نداشتند و وقتی که از خواب بیدار شدند که خیلی دیر شده بود و دیگر زمان تغییر و تحول برای پیکان عزیز تمام شده بود نه فرزندی داشت تا نامش را جاودانه کند نه کار خیری برای مردم کرده بود تا نامش در یادها بماند .
متاسفانه دین اسلام هم مثل ماشین پیکان خودمان هیچ وقت بروز نشد چون مسولین اش  (مراجع) مانند مسولین پیکان هیچ رغبتی برای تغییر و پذیرش پیشرفت های بشری ندارند و مسلمانان هم اندر خم کوچه های اسرائیل و امریکا و انگلیس هستند تا به فکر محصولی با کیفیت بالا . 
ولی آنچه مسلم است اسلام نیز اگر به تغییر روی خوش نشان ندهد به موزهها خواهد رفت و بیشتر در کتابهای تاریخ دیده خواهد شد .
لذا آخوندنامه با توجه به وظیفه مهم خود که همانا بروز سازی اسلام میباشد واژه های بروز شده خود را به شما عزیزان پیشنهاد میکند و امیدوار است که مورد قبول حضرت حق هم واقع شود.
قران = عقل
مسجد = اینترنت
نماز جمعه = چت روم (chat room)
امام = معلم
خلیفه = رئیس جمهور
مجاهد = کماندو
مکه = سلوک عرفانی
حجاب = حریم خصوصی
زکات = مالیات
زن = شریک زندگی

و شما خواننده گان عزیز نیز میتوانید با پوشیدن شلوار و بستن کمربندتان  نظرات خود را ارسال بفرمایید .(توضیح در باره این خط آخر اینکه : بعضی ها متاسفانه موقع حرف زدن شلوار خود را اول در میاورند و بعد حرف میزنند .)








هیچ نظری موجود نیست: