۱۳۹۰ مرداد ۱۴, جمعه

امام جمعه مشهد : مگر پیامبر نفرمود که بخورید و بیاشامید ولی آبپاشی نکنید؟

به گزارش آخوند نامه از نشست بین المللی "شیطان و آبپاشی" که با حضور مراجع و علما در مرکز پژوهش های مصداق الکفر در قم برگزار شد ، شرکت کنندگان به مبارزه با آبپاشی تا آخرین شیر آب تاکید کردند و از قوه قضاییه خواستند تا در برابر اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام صبح ساکت ننشسته و هتاکان را به سزای عملشان برساند. در بخشی از این کنفرانس حضرت آیت اله علمالهدی امام هفته مشهد در جایگاه سخنرانان قرار گرفت و ضمن خطاب قرار دادن دولت سخنان شدیدوللاهنی را نسبت به سکوت کنندگان در برابر آبپاشی ایراد فرمودند. وی هنچنین در ادامه تاکید کردند :

"در مملکت امام زمان همین کم بود که یک عده اوباش بیایند و در روز روشن در مرکز حکومت اسلامی ، زبانم لال آبپاشی کنند ، چشم دولت انقلابی روشن!  اخه کسی که کیرش را همه کاره تیم ملی میکند معلوم است که در برابر فساد در ایران سکوت خواهد کرد. اگر از احادیث مربوط به قبح آبپاشی بگویم , اقیانوس ها از شرم خشک میشوند. مگر پیامبر نفرمود که بخورید و بیاشامید ولی آبپاشی نکنید؟ ."

در پایان این نشست که دیگر تمام شرکت کننده گان ایستاده بودند ، با امضای توماری از مجلس خواستند تا با تصویب قوانینی ، از تکرار چنین حوادث این چنینی جلوگیری کند .

هیچ نظری موجود نیست: