۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

مقام معظم رهبری با پردازنده 1000 بیتی...!

رهبر انقلاب فرمودند:"ولایت مطلقه فقیه یعنی انعطاف پذیری دستگاه ولایت. و معنای این مسئله این است كه مجموعه دستگاههای تصمیم ساز و تصمیم گیر كه رهبری در رأس آنها قرار دارد بطور دائم با انتخاب آنچه درست تر و كامل تر است، خود را بطور مدام متحول كنند و با تكمیل نظام سازی، كشور را به پیش ببرند."

     میدونید من اصلا فکر میکنم که تقصیر ماست که معنی بعضی کلمات را درست متوجه نمیشویم و بعدش بدون اینکه حواسمان باشد بیخودی اعتراض میکنیم و هم برای مسولین محترم و زحمتکش وهم برای برای کسبه محترم و حتی گاها باعث انبساط خاطر علما وبزرگان اسلام هم میشویم .

           مثلا تا چند وقت پیش من فکرمیکردم که پلیس یک سازمانی است که وظیفه اش حفظ امنیت در جامعه است در حالی که اشتباه میکردم پلیس کارش تست آرایش خانومها  بوده است و یا من فکر میکردم وظیفه بسیج دفاع از کشورمان در برابر حمله دشمنان اسلام و ایران زمین است درحالی  که این اصلا یک چیز دیگری و یک بحث دیگری است که به این عزیزان مربوط نمیشود یا در مسائل اقتصادی فکر میکردم که بانکها جایی هستند که به مردم وام میدهند در صورتی که آنها کارشان فرق میکند و اگر قرار است وامی هم درکار باشد آنها وام را نمیدهند ما باید برویم و وام را از آنها بگیریم ومثلا در بحث کشاوزی فکر میکردم که کشاورزان ایرانی محصولات تولیدی خود را مستقیما به مصرف کنندگان میدهند ولی این نیست و نباید هم باشد چون چه معنی داره بدون اینکه اون وسط یکی سود نبرده این محصولات از گلوی ما پایین بره... وخیلی چیزهای دیگر .... یعنی منظورم این است که اشتباه پشت اشتباه....

   مشکل اینجاست که وقتی ما معنی یک چیزی را متوجه نمیشویم ، از کسی هم نمیپرسم. قضیه وقتی بیخ پیدا میکند که ما به خیلی ها هم اعتراض میکنیم و باعث سلب آسایش همسایه ها هم میشویم .
        همینطور در رابطه با بحث ولایت مطلقه فقیه هم نتنها من بلکه ۷۴۷۳۵۴۲۱ نفر از هم وطنان عزیز نیز این مشکل را داشته و هنوز هم دارند و دراین ۳۲ سالی که ولایت مطلقه فقیه دربالای سر ما بوده و مثل میکروسافت محصولات جانبی خود را بروز میکرده و باعث تحول دستگاههای مربوطه وحتی نامربوطه  میشده ، ما کر و کور  بودیم و این پیشرفته ترین سیستم حکومتی را که هر هفته خود را به آنتی-ویروس های جدید مجهز میکند را ندیدیم و نخواهیم دید ... شاید این سعادتی است که نصیب ما سیاه دلان عالم نشده و اینطور که پیش میرود هرگز نخواهد شد و این جای بسی تاسف دارد که یک چنین پردازنده ۱۰۰۰ بیتی پیشرفته ای که نتنها قادر است خود بلکه عالمی را در چشم به هم زدنی بروز و متحول کند در کشوری قرار دارد که مردمانش  قدر ان را نمیدانند  و قسمت داغش(CPU)را فوت نمیکنند تا خنک شود و بهترمردم را  ....

نتیجه گیری سیاسی:  ندانستن عیب نیست، نخوابیدن عیب است....

هیچ نظری موجود نیست: