۱۳۹۰ مهر ۵, سه‌شنبه

رویانیان: " اگر من را رییس هیت مدیره لیدرها میکردند بهتر میتوانستم پرسپولیس را متحول کنم "(مدیر عامل هیچ کاره است).

به گزارش آخوند خبر، سردار رویانیان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره جایگاه خود در پرسپولیس گفت:" از آنجا که لیدرها در فوتبال ایران قدرت فراوانی در تشکیل تیم ها، در نقل و انتقال بازیکنان و حتی  چاق کردن منقل مقام عظماء دارند یعنی یک جورهایی بسیجیان فوتبال حساب میشوند، بهتر میتوانند تیمهای بزرگی چون پرسپولیس و استقلال را متحول کنند. متاسفانه بر خلاف خواست من که داشتن یک جایگاه قدرتمند و با اختیارات فرا قانونی در پرپولیس مثل لیدرها بود محقق نشد و من مجبور شدم یک سمت دون پایه ای مثل رییس هیت مدیره را قبول کنم. ولی به هر حال تمام تلاشم این است که بتوانم با استفاده از قدرت لیدرها این باشگاه را از بحران خارج کنم . من یک اعتراضی هم به وزیر ورزش نوشتم و از ایشان خواستم تا من را در مقام بالاتری مانند لیدر قرار دهند، که ایشان با توجه به همت آقای احمدینژاد بعد از اتمام دوره ریاست جمهوریشان مبنی بر قبول مسولیتی یکی از لیدرها در پرسپولیس، خواست من را رد کردند."

هیچ نظری موجود نیست: