۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

تقاضا از مسولین سایت برای ایجاد بخش " فحش" در دسته بندی موضوعات.

از آنجا که بعضی از دوستان علاقه شدیدی به فحش دادن دارند و در واقع نوشته های آنها چه در وبلاگ هایشان و چه در کامنت هایشان چیزی جز فحش نامه نیست. لذا از مسولین سایت تقاضا دارم تا بخشی بنام " فحش " در دسته بندی موضوعات ایجاد نمایند تا حق این عزیزان نیز ضایع نشود. بالاخره با تمام زحماتی که این دوستان می کشند اسمشان در جایی ثبت نمی شود و با تمام بزرگی کوچکشان گمنام می مانند.
 بطور مثال من چند روز پیش یک طنزی راجع به یک از علمای محترم نوشته بودم که در اکثر کامنتها اول به بنده و بعد به آخوند های محترم که ولی نعمت ما طنز نویسان هستند فحش داده بودند و من کاملا گیج شده بودم که اینان به چه گروهی تعلق دارند. اخر سر متوجه شدم که اینها همان ازادمردانی هستند که گمنام مانده اند و.... من از طرف خودم از این عزیزان طلب بخشش و عفو میکنم .
انشاء الله خداوند همه ما گناه کاران را ببخشاید... امین . 

هیچ نظری موجود نیست: