۱۳۹۰ شهریور ۲۵, جمعه

قانون اهم I=V/R ، جریان (پول)انحرافی ، وزارت اطلاعات(آمپرمتر)

ابتدا باید برای آندسته از عزیزانی که با قوانین اولیه جریانات آخوندی (پول های سرگردان) مشکل دارند یک توضیح کوتاهی بدهم تا این دوستان نیز تا حدودی با این موضوع آشنا شوند. اگر قانون اهم  I=V/R که در ان I =جریان (پول) ، V =ولتاژ(قدرت) و R =مقاومت (قانون)هستند را بخاطر داشته باشید ، درک موضوع جریان انحرافی آخوندی هم برای شما آسان خواهد شد. 
  قوانین آخوندی ما هم دقیقا شبیه قانون اهم  بوده و در بیشتر موارد حتی میتواند در قسمت غیر خطی جریان (پول) بیشتری نسبت به قانون اهم تولید کند. 



طبق قانون اول آخوند نامه : اگر یک قدرتی بر روی یک قانونی در یک بانک یا شرکتی سایه بیافکند، فشاری بر قسمت مالی ان وارد میکند که بر اثر ان مقدار مشخصی پول بدون هیچ نظارتی از ان شرکت خارج میشود که به ان جریان (پول) انحرافی اطلاق میشود.
این قانون علاقمندان بسیار زیادی در میان مقامات پاشنه بلند (بلند پایه) جمهوری اسلامی ایران دارد. گفته میشود در بعضی از ادارات دولتی این قانون بصورت روتین روزانه اجرا میشود که گاها افراد درگیر در ماجرا دچار برق گرفتگی (یا همان پول گرفتگی) شده و بصورت خیلی راحت شارژ (ثروتمند) میشوند. مثال بارز این  موضوع هم قضیه ۳ میلیارد  دلار اخیر است که دانشمندان جوان کشورمان توانستند با استفاده از همین قانون اول آخوندنامه به این موفقیت بزرگ نائل شوند که ایران را در ردیف محدود کشورهای دارنده این تکنولوژی (اختلاس) قرار داد .

مثال های فراوانی در این زمینه وجود دارند که شما هم وطنان عزیز بیشتر با این موضوع آشنا بوده و ممکن است  عده ای از شماها هم تجربیاتی از این دست را نیز در رزومه کاری خود ثبت کرده باشید . به هر حال ما در اینجا نمی خواهیم به عنوان آمپرسنج عمل کرده و از وظیفه خود که هما نا بازی با کلمات است دور شویم .


ولی چه روش هایی باید توسط  آمپرسنج (وزارت اطلاعات) برای پیدا کردن جریان انحرافی استفاده شود که فیوز های(نفرات وزارت اطلاعات) ان نسوزد، و هم زمان بتوانند این جریان (پول) انحرافی را به سایر قسمتهای خاموش مدار (مناطق فقیر نشین) هدایت کرده و از ان بصورت مفید استفاده بکنند.
اولین و مفیدترین روش برای کنترل جریان انحرافی (فساد ازهرنوع) قرار دادن یک مقاومت (قانون) با توان بالا و از یک شرکت معتبر (مدل خارجی نه آخوندی) است که میتواند جریان انحرافی را محدود کرده و در بعضی مواقع ان را حذف کند .
دومین روش قرار دادن قسمت خاموش مدار (نیازمندان) در برابر محل عبور این جریان انحرافی است که میتواند قسمتهای خاموش مدار را روشن کرده و بصورتی مفید مصرف شود.
روش های بعدی یک مقداری بی رحمانه هستند مثلا استفاده از یک سیم چین ( گیوتین ، اعدام، ... ) برای قطع کردن  مسیر جریان ،... غیره  که به علت دوری از خشونت زیاد به این روش ها پرداخته نمیشود.

هیچ نظری موجود نیست: