۱۳۹۰ شهریور ۱۴, دوشنبه

تغییر رژیم ایران نیز جز با صداقت و راست گویی میسر نخواهد شد، و "این صداقت ماست که رژیم آخوندی را خواهد کشت !".

  " حق را بگویید اگرچه به ضرر خود و خویشاوندان تان باشد " فکر میکنم تقریبا همه ما این را از بچگی شنیده ایم اگر چه آویزه گوشمان نکرده باشیم . نمی خواهم زیاد سرتان را به درد بیاورم ، برای همین به سراغ موضوع اصلی می روم که همانا فکر میکنم دغدغه ی خیلی ها باشد و  ان هم دروغ ، فحش ، تهمت زدن ها وپاردوکس هایی است که در سایت های فارسی زبان خودمان در میان  وبلاگ نویسان ، کاربران و اعضاء در جریان است . هیچ عقیده مخالفی تحمل نمی شود، خیلی از اخبار ایران وارونه جلوه داده میشود، بعضی ها برای جلب توجه و برای اینکه محبوبیتی  در میان مخالفان آخوند ها پیدا کنند به اعتقادات (چه غلط ،چه درست) اکثریت مردم ایران توهین میکنند، این قشر از وب گردان ، همیشه حواسشان هست که جهت باد را گم نکنند، حتی لازم باشد از تروریست ها و تجزیه طلبان میهنی هم حمایت میکنند تا به قولی "پوزه آخوندها را به خاک بمالند" ولی نمی دانند ان پوزه ای که بر صورت آخوندها چسبیده، سوراخ های دیگری هم مثل حاکمیت قانون و حفظ تمامیت ارضی ایران را نیز دارد که اگربه خاک مالیده شود دیگر با جراحی پلاستیک هم قابل ترمیم نخواهد بود.
        بعضی از حمله به ایران، از تحریم ان، مثل آب خوردن حمایت میکنند که مبادا جایگاه خود را دربین به اصطلاح "گروه های مخالف" از دست بدهند. ولی نمیدانند (میدانند و اهمیت نمی دهند) که در این تحریم و جنگ ، این مردم ایران هستند که فدا خواهند شد نه آخوند و شیخ .
        خیلی از دوستان دغدغه پیشرفت ایران را دارند ولی همیشه از شنیدن اخبار خوش از ایران برافروخته میشوند و سعی در وارونه نشان دادن آنها میکنند. سوال من از این گرامیان این است که: تعریف شما از پیشرفت های علمی چیست ؟ مگر فرستادن ماهواره به فضا را مصباح یزدی انجام داده که میخواهی تحقیرش کنی ؟ یا تلاش ها برای تولید ماشین آلات صنعتی و غیره و ذلک ... کار خامنه ای بوده که شما نادیده میگیرد ؟ من نمی دانم شما منتظر چه کسی هستید تا ایران را از فقرو بدبختی نجات دهد؟ 
        معمولا این دوستان پاسخ میدهند که "من هم با شما موافقم . هر چند حکومتیان از راه اندازی ..........بیشتر بفکر بهره برداری سیاسی هستند تا بهره برداری اقتصادی ، با این وجود این کارها با سعی و تلاش عده کثیری از ایرانیان به ثمر نشسته . امیدوارم بدون هیچ مشکلی کارکند." (این بهترین جوابها بود).  باید بگویم بگذارید هر بهره برداری که دلش میخواهد بکند ، مگر در کشورهای دیگر سیاسیون از افتتاح پروژه هایشان بهره برداری قضایی میکنند؟! مهم برای ما باید پیشرفت و توسعه ایران باشد تا اغراض سیاسی.

ایا بهتر نیست بجای ایه یاس خواندن و سنگ اندازی درتوسعه سیاسی ، علمی ، فرهنگی و... ایران ، از کسانی که با وجود محدودیت های فراوان زحمات زیادی برای سر بلندی ایران و ایرانی میکشند تشکر کنیم .

    باید بگویم دروغ و وارونه نشان دادن حقایق نتنها هیچ مشکلی را حل نمیکند بلکه مشکلات بزرگتری را بوجود می آورد که گاها حل کردن آنها چندان هم آسان نخواهد بود.
     تغییر رژیم ایران نیز جز با صداقت و راست گویی میسر نخواهد شد، و "این صداقت ماست که رژیم آخوندی را خواهد کشت !".

       (یک توضیح کوچک در اینجا لازم میدانم بدهم و ان اینکه که بعضی ممکن است بعد از خواندن این متن، زبان به فحش و ناسزا باز کنند و در موقع نوشتن کامنت هایشان تمام لباس هایشان را در بیاورند و من را ساندیس خور و غیره بنامند .  ولی لطفا قبل از هر چیزی یک کمی فکر کنید ...)

هیچ نظری موجود نیست: