۱۳۹۰ شهریور ۱۵, سه‌شنبه

آب شوردریاچه ارومیه را گل آلود نکنیم ماهیگیران ابهای گل الود در کمین اند.(به دست خود ایران را تجزیه نکنیم .)

     وقتی ما در باره پادشاهان گذشته ایران صحبت میکنیم یکی از چیزهایی که نقش مهمی در رد یا قبول عملکرد آنها به ذهن ما ایرانیان خطور میکند این است که چقدر آنها در حفظ تمامیت ارضی کشورمان موفق بوده اند و چقدر توانسته اند تا اقوام ایرانی را متحد و درکنار هم نگه دارند . و البته ما همیشه حاکمان را مسؤول این موضوع میدانیم که  برداشتی کاملا بجا و به حق نیز می باشد. ولی در هیچ کجای تاریخ سراغ نداریم که مردم ایران با خالی کردن میدان و عدم حمایت از حکومت مرکزی (توجه داشته باشید که اکثر حکومتها خودکامه بودند) باعث جدا شدن و از دست رفتن بخشی از خاک ایران شده باشند....
      نمیدانم شاید مردم درزمانهای قدیم به اینترنت دسترسی نداشتند و یا عضو گروههای حقوق بشری نبوده اند تا با استفاده از آنها حکومت مرکزی را چنان در منگنه قرار داده و ان را چنان تضعیف کنند که نتواند در برابر غارت گران این سرزمین مقاومت کرده وسرزمین ایران را از تکه تکه شدن نجات دهند.

    
             این روزها که ما شاهد اعتراض به حق همشهریهای  ما به عدم توجه جدی دولت به وضعیت نگران کننده دریاچه ارومیه هستیم ، عده ای میخواهند از موقعیت بوجود آمده رگ نژادی قومیت ها را بجنبانند و سر این گربه وطنی را از تنش جدا کرده و این کهنترین کشور دنیا یعنی ایران را دوباره کوچک و کوچکتر کنند. و مثل همیشه  عده ای بدون آگاهی از وضعیت مبهم موجود، سیاهی لشکر میدان شده و میخواهند آب دریاچه ارومیه را در آسیاب دشمنان این مرز پرگهر بریزند . شاید عده ای مرا خیال پرداز و بدبین بپندارند و اینها را نظرات شخصی من بدانند. ولی اگر یک کمی به تیتر اخبار منتشر شده در اینترنت نگاه کنید و به اسناد منتشر شده توسط سایت افشاگر ویکی لیکس که در آنها به نقش حمایتی کشورهای منطقه مثل عربستان و حتی چند مقام ایرانی  ازتجزیه ایران توجه کنید خواهید دید که دشمنان این سرزمین هیچ فرصتی را برای ضربه زدن به ان از دست نمیدهند و همیشه منتظر فرصتی هستند تا با دامن زدن به اختلافات قومی، اتحاد هزاران ساله اقوام مختلف ایرانی را درهم شکسته و قدیمی ترین کشور دنیا را بین خود تقسیم نمایند .

        به نظر من در اینکه حکومت آخوندی نماینده تمام ایرانیان نیست و باید جای خود را به یک حکومت دموکراتیک بدهد هیچ شکی نیست. ولی توجه داشته باشید حمایت از گروههای تجزیه طلب و یا متشنج کردن اوضاع که دران این گروهها بتوانند به نیات شوم خود دست پیدا کنند، سرزمینی برای آینده نخواهد گذاشت که در ان ما بتوانیم حکومت دموکراتیک بنا کنیم .


  در پایان باید بگویم بیایید برای حل یک مشکل کوچک، مشکلات بزرگتری درست نکنیم که حل کردن آنها بمراتب مشکلتر خواهد بود .




هیچ نظری موجود نیست: