۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

بسیجیان قاهره (مصری)

‫سایت فاشیستی رجاءنیوز در خبری تحت عنوان «حمله مزدوران مبارک به مردم با چاقو ساتور» نوشت:« حاميان مبارك به سمت مردم معترض سنگ پرتاب كردند كه خيل عظيم مردم نيز به سنگ پراني آنها پاسخ داده و به سمت آنها حمله ور شدند كه در نتيجه تعداد اندك حاميان مبارك هم پا به فرار گذاشتند.
مردم معترض موفق شدند شماري از حاميان مبارك را كه مسلح به سلاح سرد از جمله چاقو، ساطور، چوب و چماق بودند، دستگير كنند.  

هم اكنون نيز گروه اندكي از طرفداران مبارك سوار بر اسب و شتر به ميدان التحرير نزديك شدند كه مردم نيز به مقابله با آنها پرداخته و تعدادي از آنها را از اسب و شتر به زير كشيدند والان آنها را به محاصره خود در آورده‌اند».
‫من که نمی دانم چه بگویم فقط تاریخ عکسهای زیر را نگاه می کنم و همه اش فکر می کنم که اینجا تهران است یا قاهره. .... فکر کنم سر من به جایی خورده که فکر می کردم که این کارها را مزدوران خامنه ای در تهران هم کردند...
 


هیچ نظری موجود نیست: