۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

داروقه رادان: مردم می توانند عملکرد پلیس را نقد یا بصورت چک های مسافرتی در بیاورند

‫البته تا جایی من متوجه شدم منظور جناب داروقه رادان که با خبرنویسی فارس محاسبه کرده بود همان پرداختن رشوه پلیس بصورت نقدی (سردار نقدی) بود که به علت عدم دسترسی همه به سردار نقدی باز هم مشکل است. فقط یک راه می ماند و ان هم پرداخت رشوهها بصورت چک های مسافرتی است. باید بگویم دلیل اصلی اختراع چکهای مسافرتی هم برای رشوه دادن اسان بود. که حجم کوچکی دارند و در مسافرتها نیز می توان به تعداد زیادی حمل کرد و در پلیس راه ها و جاهایی که ماموران انتظامی حضور دارند میتوان براحتی خرید کرد. و منظور از عملکرد پلیس هم همان قوانین مجلس ولایی است که براحتی در تمام شعب اداری، بانکی و دادنگستریها قابل خرید و فروش می باشد.

‫اگر منظور این داروقه گردن شکسته، از نقد همان تجزیه و تحلیل کردن باشد که فکر می کنم من در این مورد اشتباهی متوجه شدم، در این حالت مثلا ما می توانیم بگوییم که:

‫۱] پلیس ما خوب است و درصد بسیار کمی از انها مثلا حدود ۱۸ درصد از انها رشوه می گیرند.
‫۲] پلیس ما بیخودی هیچ کسی را بدون حکم قاضی دستگیر نمی کند. و این قاضی هست که بدون دلیل روشن حکم می دهد.
‫۳] پلیس ما کسی را با باتوم نمی زند مگر اینکه یک بار به سر خودش بزند و حسابی قاطی کند.
‫۴] پلیس ما اینقدر مردمی است که در نزاعها و قتل های خیابانی مثل مردم عادی بی طرفی خود را حفظ می کند.
‫۵] این مورد ++۱۸ دارد.
‫بقیه موارد هم جرائت، نه ببخشهید شناخت می خواهد که من از این نعمت خدا ندادی محرومم.

هیچ نظری موجود نیست: