۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

‫مقام معظم رهبری طی حکمی خداوند را از کارش عزل و ایت الله مکارم شیرازی را نماینده تام اختیار خود در امور عالم قرار دادند.

 ‫شاید باورتان نشود اما اگر این رژیم چند دهه ای عمر کند چنین مزخرفاتی را از تلویزیون میلی و رسانه های رژیم خواهیم شنید. اگر یک نیم نگاهی به عملکرد این ژریم اخوندی بیاندازیم و حرفهای رهبران ان را قبل و بعد انقلاب مقایسه کنیم خواهیم دید که انچه انها الان می گویند دست کمی از این ادعاها ندارند. بطور مثال، تصور کنید که ایت الله خمینی در سال ۱۳۴۲ در سخرانیهایش به مردم می گفت که اگر ولایت فقیه سر کار بیاید، اختیار کامل بر جان و مال و ناموس همه ملت دارد و هر کاری که خودش تشخیص دهد انجامش برای همه واجب است، عکس العمل مردم در برابر چنین تجاوزی به حریم خصوصی انها چه می بود؟.
‫طبیتعا هیچ ادم عاقل و ناعاقلی و حتی هیچ حیوانی در این کره خاکی اختیار زندگی خود را به هیچ ناکسی نمی دهد چه رسد به یک اخوند نیم لاغباء و حتی بزرگتر از ان امامان و پیامبرانش.
‫ولی حالا چه شده که این اخوندها چنین حرفهایی را در جامعه می زنند و یا در امورات مملکتی با حکم حکومتی به ان جامه عمل می پو شانند و چرا هیچ صدایی از خلق بیرون نمی اید ؟
‫دلیل ان همان زمان است که در بالا گفته شد که بعد از چند دهه اخوندها ادعاهای بزرگتری را مطرح خواهند کرد. روش کار این موجودات کثیف (اخوندها) به این صورت است که چنین کارهایی را بصورت خیلی منظم و زمانبندی شده و مرحله به مرحله به خورد مردم می دهند و اهسته، اهسته گوش مردم را به شنیدن و قبول کردن انها عادت میدهند و این کار ها را بیشتر نه بصورت اعلام عمومی، بلکه با استفاده از مبلغین دینی خود که هر ساله در ماهای محرم و رمضان به کوچکترین دهات دور دست هم میفرستند انجام می دهند که تقریبا همه ما قبول داریم که این روش تبلیغی صورت به صورت (face to face) اثرگزارترین روش تبلیغی است و اخوندها این امکانات را دارند که این کار را در کل ایران انجام دهند. و دستاورد ان هم برای ما خیلی روشن است. ۳۰ سال پیش می گفتند میزان رای ملت است ولی حالا می گویند اگر رهبری تنفیذ نکند هیچ ارزشی ندارد.....
‫اما راحلهای مبارزه با این تکنیک چیزی نیست جزء همین روش اخوندها، و انهم به چالش کشیدن سخنرانیها و جلسات تبلیغی رژیم با استفاده از افراد تحصیل کرده و اگاه جامعه در همه جای ایران.
‫اگر نظری دارید لطفا ارسال بفرمایید تا شاید ما هم با همفکری هم ریشه این اخوند و اخوند پرستی را برای همیشه از سرزمین پاکمان بکنیم.

هیچ نظری موجود نیست: