۱۳۸۹ اسفند ۳, سه‌شنبه

‫ته لشگر جعفری، فرمانگیر سپاه : ساندیس بزرگتر بدهید، بسیجیان حمله هوایی ‫نیز می کنند.

  در حالی که ‫‫ایران در رسانه ها خواستار توقف کشتار مردم لیبی شده است ولی در باطن روشهای قزافی را در کشتار مردم تحسین می کند. بنظر میرسد روشهای کلاسیک سرکوب با بسیج موتوریها و اقا اوباشها به علت تعداد ۷۵ میلیون مخالف حکومت اخوندی در ایران، دیگر جوابگو نیست. از این رو بعضی از اخوندهای سه اتشه مثل پناهیان و دو اتشه مثل رسایی و همچنین اخوند دودی خودمان ایت الله صادق لاریجانی عملی خواستار استفاده از روشهای حمله هوایی قزافی به معترضان شدند. فرمانده سپاه هم هزینه این کار را بالا دانست و گفت :«با توجه به مصرف انرژی فراوان در حملات هوایی، این کار با ساندیس های موجود امکانپذیر نیست و لازمه این کار تولید ساندیس های بزرگتر برای تامین سوخت پرواز بسیجیان می باشد. پیشبینی ما برای نیم ساعت پرواز ، ۸ کیلو ساندیس خالص است. که این مقدار در جاهای شلوغ مثل خیابان انقلاب به ۱۱ کیلو نیز می رسد».
به گفته یک منبع نااگاه، گویا شرکت تولید کننده ساندیس، نمونه اولیه ساندیس های پروازی را تولید و بر روی چند بسیجی تست کرده، که ۸۲ درصد موفقیت امیز بوده است و ۱۷ درصد بقیه هم به بنیاد شهید معرفی شده اند. ‫و یک درصد هم سر قرار حاضر نشدند گویا مشکل فنی داشته اند. 

۱ نظر:

Unknown گفت...

فراخوان برای برگزاری گسترده اینترنتی «رفراندوم نمادین در باره جمهوری اسلامی».
این رفراندوم به روش زیر بسیار ساده قابل انجام میباشد: وبسایت ها و وبلاگ های فارسی مخالف جمهوری اسلامی چنانچه مایل باشند، کافی است که در در وبسایت و وبلاگهای خود یک قسمت کوچک برای یک نظر سنجی اینترنتی باز کنند. موضوع نظرسنجی هم یک رفراندوم ساده میباشد که ارزوی سی ساله ایرانیان بوده است. پرسش هم خیلی ساده به این صورت پیشنهاد میشود: «« جمهوری اسلامی: اری یا نه؟»». امکان انتخاب دو گزینه : اری یا نه در زیر پرسش گذاشته میشود. * مهم اینست که این رفراندوم در دو بخش؛ یکی ویژه «ایرانیان ساکن خود کشورمان» و دیگری ویژه « ایرانیان مقیم خارج» در وبسایت و یا وبلاگ درج شود. اگر که این کار به گونه ای گسترده اجرا شود ومثلا صد ها هزار انتخاب گزینه انجام شده باشد، میتواند در کنار دیگر اقدامات برای انحلال جمهوری اسلامی ؛ از نظر روحیه بخشیدن به جنبش سبز و اثبات عملی نا مشروعیت جمهوری اسلامی؛ بسیار موثر باشد.
این را همه میدانند که درصدی بین 95 تا 100 درصد رای منفی به جمهوری اسلامی خواهند داد. (حتی بسیاری از ساندیس خوران هم زمانی که سهمیه ساندیسشان رسیده باشد اگر بدانند که کسی متوجه نمیشود گزینه «نه» به جمهوری اسلامی را کلیک میکنند.) اما به خاطر اینکه این موضوع اشکار بیشتر و بهتر موضوع روز شود، مفید است اینگونه رفراندوم که فعلا از هر نوع دیگرش عملیتر است هر چه زودتر اجرا شود.
بنابر این به ویژه وبلاگ نویسان در صورت امکان و تمایل هر چه زودتر این رفراندوم را در وبلاگ خود درج کنند وبه دیگر وبلاگ نویسان هم اطلاع دهند.