۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

خامنه ای به اخوان المسلمین : «کلک امامی (خمینی) بزنید و حکومت را صاحب شوید»

متن اصلی خطبه مقام اعضماء ولایت به مردم مصر (اخوان المسلمین) توسط خیکی لیکس لو امد.
متن اصلی نامه خامنه ای بدین شرح است.(‫ترجمه نامه).

‫السلام علیکم یا اخوان المسلمین

همچو که قبلا نیز خدمت اشیخ عرض کردم، ما حاضریم تمام تجربیات خودمان در خدمت شما برادران عزیزتر از جانمان قرار دهیم تا ملت مصر نیز مثل ملت ایران طعم شیرین حکومت اسلامی را بچشند.
‫من باب مضاح خدمتان چیزی بگویم تا بدانید که چه نعمتی را از دست میدید. اینجا من صبح تا شب می شینم و تمام سخنرانیها و جلسات و همه چیز را همین بر و بچه های اطلاعات و سپاه اماده می کنند و من هم می روم جلوی دوربین میریزم توی حلق ملت. بعدش هم من و جنتی می شینیم و راشد یزدی برایمان جک می گوید و ما می خندیم..... صیغه و از این حرفها تا دلت بخواد. اینها را می گویم تا بدانید چه نعمتی را از دست میدهید.
‫از اینها که بگزریم روش بدست اوردن حکومت است که امام ما استاد این کار بودند. به همین خاطر ما اسم این روش را گذاشتیم کلک امامی، و انهم اینطوری بود که ایشون اول قولهایی می دادند که به مضاغ ملت و غرب و شرق خوش بیاید مثل حقوق زنان و ازادی احزاب و انتخابات ازاد و از این چرت و پرتها، و مردم را همین جوری سر کار بگزارید تا وقتی که پایه های حکومتان را محکم کنید و بعد هر کاری که خواستید بکنید . برای اثبات حرفهایم فیلم صحبتهای امام را در پاریس برایتان می فرستم.

هیچ نظری موجود نیست: