۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

‫ایت الله سید احمد خاتمی : همه شوهرها محرم نیستند

سایت خدایی، خرمایی خوابناک نوشت : « آيت الله ' سيد احمد خاتمي' عضو هيات رييسه مجلس خبرگان مي گويد اين تصور كه گفته مي شود ' پزشك محرم است ' ، صحت ندارد و پزشكان ، محرم بيماران نيستند.»
‫وی همچنین فرموده که:« ما در اسلام اصلا محرمیت نداریم الان بخاطر فشار غرب و فمنیستها است که ما زندگی مشرک با زنها داریم، برای بقای نسل هم، اسلام لقاح مصنوعی را بهترین راه می داند. در زمان پیامبر هم بحثی بود که زنان را به کره ماه بفرستند و فقط مردان حق داشته باشند در زمین ساکن شوند. از انجا که پیامبر اکرم در معراجشان هم سری به ماه زده بودند انجا را مناسب زیست ندانستند. والا ما امروزه این بحثها و مشکلات فساد و این حرفها را نداشتیم. »
‫احمد خاتی که برای پرستارها و اقا دکترها خطابه میخوانده، راحلهایش را نیز با ذکر چند تا مثال اخوندی گفته است.
‫۱] اولین و اصلی ترین کار خادمین درمانی این است که اجازه ندهند مریضهای زن نفس بکشند، به محض اطلاع از چنین بیماری در بیمارستان، انها را با سمی، چکشی، کاردی یا حتی با برقی چیزی سریعا کارشان را تمام کنند. اصلا چه معنی دارد که زن مریض بشود. ما درمملکت امام زمان پول مفت به کسی نمی دهیم .
‫۲] امروزه با پیشرفت علم، با استفاده از مهندسی روباتیک میتوان از تماس مستقیم با زنان خوداری کرد.
‫۳] واما اسلامی ترین راه معالجه زنان، صیغه است. همین چند روز پیش خانمی به بنده مراجعه کرد و گفت که سرما خورده و بخاطر اسلام نمیتواند به پزشک مراجعه کند. و من او را برای دو روز صیغه کردم و خوب شدند و بعد که دیدم ادم خوبی هستند صیغه را برای ۶ ماه دیگر تمدید کردم.

هیچ نظری موجود نیست: