۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

‫زیبا کلام گفته: «جرأت داشتید مجوز می دادید. رضاخان بود می داد». . (بعلاوه واکنش ها)

‫در پی درخواست مجوز راهپیمایی توسط اقایان موسوی و کروبی از وزارت کشور برای حمایت از مردم مصر، برای ۲۵ بهمن، مقامات جمهوری اسلامی به این درخواست واکنش نشان دادند.

‫وزیر کش−ور اعلام کرد که طبق معمول سالهای گذشته، وزارت کشور از ۲۲ تا ۲۷ بهمن ماه تعطیل می باشد و این چیزی است که در رژیم های طاغوتی گذشته و حتی در زمان کورش نیز انجام می شد و ما وزارت کشوریها به ان یوم التفرج می گوییم که معمولا در این روزها کارمندان وزارت کشور به امورات منزل و فامیل می پردازند و روز اخر را نیز با بازی فوتبال بین خانواده کارمند و فامیلها تمام می کنند.

‫سردار احمدی مقدم هم اعلام کرده که ما از وجود چنین مجوزی در قانون خبر نداریم و این درخواست مجوز اصلا دروغ است و ساخته و پرداخته رسانه های لیبریایی می باشد و هر کسی در این باره از من سوال کند دستور می دهم تا بازداشتش کنند.

‫محسنی اژه ای هم ضمن تایید وجود چنین مجوزی گفته: «اگر برای ۱۹ بهمن مجوز می خواستند می دادیم ولی برای ۲۵ هرگز.»

‫حاج منضور ارضی که میخ خیمه انقلاب می باشد هم همینطوری از گذشتن راه کربلا از اسکندریه و قاهره صحبت کرده و خواستار هوشیاری مردم سودان در برابر توطئه های استکبار اروپایی شده است.

‫جنتی گفته: «طبق تفسیر شورای نگهبان از قانون، درخواست مجوز باید توسط وزارت کشور از خودش می شد نه توسط افرادی که نامشان در قانون اساسی نیامده است».

‫دولت ابادی دادستیز تهران هم از دستگیری چند کیف قاپ در جنوب تهران خبر داده که شلوار یکی از انها زرد بوده و همچنین وی خواستار اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در مکزیک و هندراس شده است.

‫حجه السلام شعجونی نیز گفته که می خواهد خرخره حسنی مبارک را بجود. (حالا این چه کاریه.... خدا می دونه).


‫نیمه ایت الله لاریجانی عملی نیز گفته :« بساط این مجوزها باید برچیده شود. من وقتی محضر اقا شرفیاب شدم ایشان نیز با ان کلمات فاخر و الهی خود، کلمه مجوز را بدون مجوز خواندند و بر قصاص عاملان قاچاق مجوز تاکید داشتند».


‫زیبا کلام نیز گفته: «جرأت داشتید مجوز می دادید. رضاخان بود می داد».

هیچ نظری موجود نیست: