۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

‫برای جلو گیری از اعتیاد بسیجیان، غلظت ساندیس های جدید کاهش می یابد.

رئیس پلیس تهران کوچک شده، خبر از بزهکارانی داد که به ساندیس اعتیاد پیدا کرده اند و برای تهیه ساندیس مصرفی خود، دست به سرقت می زنند. به گزارش خبرنگار ما که برای شنیدن این حرفها جلوی اداره پلیس گوش وایساده بود، بزهکاران جدید اکثرا از نیروهای بسیج هستند که به علت مصرف زیاد ساندیس در دو سال گذشته که سالهای پر کاری برای انها بوده به ساندیس معتاد شده اند و تمام هستی خود را صرف خرید ساندیس نموده اند و اکنون نیز دست به دزدی می زنند تا مصرف روزانه خود را تامین نمایند.
‫مدیر کل بد زیستی استان تهران نیز به وجود چنین معظلی در جامعه اعتراف و پیشگیری را تنها راه نجات این زبان بسته های شکم گنده از سقوط در گرداب دانست. وی با اشاره به دستور العملی که در ان از شرکت تولید کننده خواسته شده تا غلظت سانیسها را ۱ به ۹۹ کند تا بسیجیان به این فراورده مدعی العمومی معتاد نشوند، ابراز امیدواری کرد تا در ناارامی های اینده از روغن کرچک به جای ساندیس استفاده شود تا مشکل چاقی بسیجیان نیز بهبود یابد.
‫در همین ربطه یکی از فعالان اصلاح طلب پیشنهاد کرد تا برای جذب نیروهای بسیجی و سپاهی، کارخانه تولید ساندیس خریداری و فرمول ساندیس مطابق با سلیقه سیاسی اصلاح طلبان دستکاری شود. ولی سخنگوی دولت در اقدامی فوری، شرکت ساندیس را یک شرکت دولتی دانست که صاحب خصوصی اش انرا به سپاه پاسداران وقف کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: