۱۳۹۰ مهر ۲۴, یکشنبه

سردار نسیه (نقدی سابق) مشکل بیکاری را برای همیشه حل میکند

  
این سردار همیشه نقد ما گفته : با توجه به قانون برنامه پنجم مصوب مجلس مبنی بر افزایش تعداد بسیجیان به ۳۰ میلیون نفر، برنامه‌ریزی در این جهت به سرعت در حال انجام است و ‌تعداد بسیجیان به ۳۰ میلیون نفر افزایش می‌یابد.

نتیجه نگیری:
یعنی ما در آینده ۳۰ میلیون نفر خواهیم داشت  که از زندگی خود راضی هستند و هر گونه امکانات رفاهی هم برایشان فراهم است. میتوانند ازدواج کنند، خانه بخرند، وام کارخانه شکلات سازی بگیرند، و تازه ، جمعه صبح ها با بر و بچه ها بروند کوه و یک حلیمی هم نوش جان کنند. یعنی این ۳۰ میلیون نفر تمام آرزو هایی که یک جوان صفر کیلومتر در دفترچه خاطراتش مینویسد را بدست میاورند ...

خوب دیگه همه چیز حل میشود چون دیگر نه نیازی به ایجاد شغل هست ، نه مشکلات مربوط به ان .... چون ما اصلا ۳۰ میلیون آدم کاری تو ایران نداریم که حتی به درد ساندیس خورانی چون اینها بخورد . من حتی فکر میکنم که برای برآورده کردن آرزوی ۳۰ میلیون بسیجی سردار ما که ۱۰ میلیون هم از مال (ادعای) خود امام هم بیشتر است مجبور بشویم از کشور های همسایه بسیجی وارد کنیم که این خود یک اشتغال پایداری را هم برای بیکاران کشورهای همسایه نیز فراهم میکند.

حالا باز بگویید که نقدی بد است . خداییش میخواهد کاری کند کارستان .... یعنی همه را قاطی خودشان کند و ما را هم از الطاف کریمانه آقا بهره مند بگرداند.
اجرش پیش ماست ...

هیچ نظری موجود نیست: