۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

بهترین روش تغییر رژیم آخوندی اینست که مسولین آمریکایی یک سال خفه شوند و هیچ نگویند + دلیل

همه ما میدانیم که مردم ایران مغرور، تعصبی و دخالت دیگران را در کشور خود هرگز بر نمیتابند، همانطور که حمله اعراب را بعد از ۱۴۰۰ سال فراموش نکرده و نخواهند کرد و رژیم آخوندی هم این را  میداند و بخوبی از این صفت خوب ایرانیان استفاده میکند و تهدیدات آمریکایی ها دقیقا همان چیزی است که این رژیم و رژیم های دیکتاتوری لازم دارند تا بوسیله ان احساسات مردمی را به سود خود تحریک کنند. این چیزی است که ما سالهاست که میبینیم و باز از آنها عبرت نمیگیریم.
یادتان نرود که اگر امریکا در عراق و افغانستان با کشتن صد ها هزار، به اصلاح پیروز شد مردمانش مثل ایرانیان نبودند و به تاریخ هزاران ساله خود با وجود مشکلات فراوان نمی بالیدند. بهترین روش برای تغییر رژیم آخوندی اینست که خارجی ها در باره تحولات داخلی ان اظهار نظر نکنند و حتی تمام تحریمات بین المللی بر علیه ایران را لغو و با ان رابطه عادی داشته باشند و مطمئن باشید همان چیزی خواهد شد که در انقلاب ۱۳۵۷ افتاد.
با وجود آنکه تمام زندگیم بخاطر این رژیم مضحک نابود شده است ولی هرگز حاضر نیستم از یک خارجی بخواهم حکومت ایران را با بمب باران سیستم های زیر بنایی ان عوض کند. چون ان کار ما ایرانیان است و بس.

هیچ نظری موجود نیست: