۱۳۹۰ مهر ۲۶, سه‌شنبه

اگر هوس کردید که یک جن واقعی را ببینید اینجا کلیک کنید، ولی برای درک بهتر فیلم ابتدا توضیح داده شده را بخوانید.

لطفا پخش این فیلم را به هیچ گروه یا جریانی ربط ندهید. این فیلم فقط برای آگاهی ان دست از کسانی که مایلند اطلاعات بیشتری درباره اینجورموضوعات کسب کنند اینجا قرار داده شده است و اگر انسان خرافاتی هستید لطفا از دیدن ان خود داری کنید.

در اینکه جن ها وجود دارند هیچ شکی نیست و حتی گروهی در ارتش امریکا در منطقه ای بنام " منطقه ۵۱ " (area 51) در نزدیکی تگزاس سالهاست که در این باره تحقیق میکنند تا بتوانند از توانایی های آنها در ارتش امریکا استفاده بکنند .. به هر حال ........

ولی چرا ما انسانها آنها را نمیبینیم ?
دلیل: چشم انسان قادر است محدوده نوری بین رنگ زرد تا قرمز را ببیند و بعد از رنگ قرمز که مافوق قرمز(Infra red) یا همان حرارت است را چشم انسان نمیبیند ولی با پیشرفت تکنولوژی و با ابداء دوربین های دید در شب , مشکل انسان برای دیدن رنگهای مافوق قرمز هم تا حدودی حل شد. و اما این موضوع چه ربطی به جن ها داشت عرض میکنم . چون این بیچاره اجنه محترم هم دقیقا در طیف نوری مافوق قرمز دیده میشوند. ولی این جن ها بخاطر داشتن توانایی دیدن طیف گسترده تری از نور ، قادرند ما انسانها را ببینند... حتما داستانهایی هم راجع به این قضایا شنیده اید که خود بهتر میدانید باور کنید یا نه !

ولی در این فیلم چه میگذرد: " گروهی در اندونزی که غالبا هم شیطان پرست هستند مراسمی دارند که در ان جن ها را احضار کرده و به آنها به گفتگو درباره موضوعات مربوط به مسائل خودشان میپردازند که فکر میکنم پرداختن به آنها در اینجا ضرورتی نداشته باشد............ در فیلم یکی از اجنه ها همانطور که خواهید دید احضار میشود ،  ابتدا یک کمی گیج و خجالتی به نظر میرسد و دلیل ان هم انتقال از یک فضای متفاوت به فضایی است که ما انسانها در ان زندگی میکنیم و حتی اگر به حرکات دست های ان دقت کنید خیلی آرام و مثل آدم های مست میباشد و شما در دید اول هرگز باور نمیکنید که این موجودات قادرند با سرعت نور حرکت کنند ولی این موضوع  در لحظه ناپدید شدن ان برای شما ثابت میشود که چقدر سریع این کار را میکند. اگر به پوست دست ان نگاه کنید شاید درک بهتری از موجودی داشته باشید که میتواند چند هزار سال زندگی کند....

و یک نکته مهم راجع به ان چند نفر که مثل آدمهای مرده به سخنان جن گوش میکنند.
این آدم ها به این دلیل خواب آلود بنظر میرسند که به علت آزاد شدن  انرژی الکترومغناطیسی حاصل از پدیده انتقال بین دو فضای متفاوت  و انرژی خود جن که از جنس حرارت و مغناطیس است این افراد دچار سرگیجه و حالت تهو شده اند که تقریبا در حالت عادی قرار ندارند و این موضوع در آخر بعد از اتمام ماجرا بیشترخود را نشان میدهد. 







در فیلم دوم هم این گروه در یک مراسم دیگری جن ها را احضار می کنند و در انتهای فیلم دوم که ادامه فیلم اول می باشد چگونگی نامرئی شدن جن و وارد شدنش به بدن دیگر افراد نشان داده می شود . 

هیچ نظری موجود نیست: