۱۳۹۰ آبان ۷, شنبه

خدایی که این ولایت فقیه را قبول داشته باشد یا مرده و یا آنقدر ضعیف شده که دیگر نمیتواند خدایی کند

آقای علی مطهری اخیرا گفته بودند که "مجلس شعبه ای از دفتر رهبری شده است" و در توضیح این گفته شان به جهان نیوز گفته اند که "در جلسات رسمي و غير رسمي مجلس جملاتي از اين قبيل زياد تكرار مي‌شود كه: «نظر آقا اين نيست، آقا با اين طرح مخالف‌اند، فلان عضو دفتر رهبري گفته است رهبري اين نظر را قبول ندارند، و...». در نتيجه بسياري از افراد از اظهارنظر خودداري مي‌كنند و بسياري از طرحها با يك جمله باد هوا مي‌شود" 

 باید به این آقای مطهری بگویم که این همان ولی فقهی است که شما قبول دارید و اطاعت از او را اطاعت از خدا و پیامبران میشمارید، این همان اش کشکی است که خودتان پخته اید و او را چنان بالا برده اید که دیگر پایین آوردنش کار شما نیست، پس چطور تحمل اجرای اوامر ایشان را در مجلس دست چینش هم قبول ندارید.... اگر از ان مجالس خودمانی خودی ها بیرون بیایید و سری به جامعه بزنید خواهید دید که چطور این آقا اعصاب مردم را به هم ریخته و آنها را از داشتن یک زندگی سالم و آرام محروم کرده است. در همه جا حضور دارد، در دیوار مدارس ، در اتاقهای ادارات ، در مساجد و همه جا  و دیده گاهایاش باید در تمام امور اداری و دینی و اقتصادی و غیره ... مورد توجه قرار گیرد.

چه انسانهای بی گناهی که بخاطر یک لحظه عصبانیت انی حرفی علیه وی زده اند  ، یا به اصطلاح اهانت به آقا کرده اند  زندانی و شکنجه نشده اند و تمام زندگیشان به خاطر قبول نکردن اوامر عجیب و غریب وی نیست و نابود نگشته است . این همان دیکتاتوری است که مردم و آگاهان جامعه از قبل راجع به ان هشدار داده و میدهند، این همان مشکلی است که یک عده از مخالفین سیستم فقیه شاهی در اول انقلاب نسبت به ان هشدار داده بودند.

تازه این دخالت ها زمانی رخ می دهد که ایشان از لحاظ قانونی چنین اختیاری ندارند. تصور کنید ان طرح برنامه ریزی شده آقایان یعنی حذف ریاست جمهوری هم اتفاق بیفتد اختیارات آقا هم افزایش یافته و آقا را بیشتر در سفر های خارج از کشور و دیدار با ملتهای  مظلوم و غیره و ذلک هم خواهیم دید .... ان وقت دیگر ایشان حتی وجود خدا را انکار خواهند کرد و شما چاپلوسان  ولایتی  طبق معمول باید از ولی فقیه زمان طبیعیت کنید تا دین خود را به دنیایتان نفروخته باشید. ولی فراموش نکنید ما مردم نه ولی فقیه و نه ان خدایی که ایشان نماینده شان هستند را قبول نداشته و نداریم. ان خدایی که چنین اختیاراتی به یک آخوند داده باشد یا باید مرده باشد یا آنقدر ضعیف شده که دیگر توان اداره دنیا را ندارد یا به قول معروف دیگر خدا نیست!. 

هیچ نظری موجود نیست: