۱۳۹۰ مهر ۲۷, چهارشنبه

ماجرای ترور سفیر عربستان ، با یک قرداد خرید سلاح، عربستان از آمریکا ختم به خیر خواهد شد

هر کسی که یکمی اطلاعات از کارخانجات نظامی امریکا و سود سرشار صادرات آنها به کشورهای ثروتمندی  نظیر عربستان ، داشته باشد بخوبی می داند که اقتصاد آمریکا به کشور هایی چون ایران و کره شمالی و اسرائیل  نیاز دارد تا بازار های سلاح های خود  را گسترش دهد.   چون تنها و تنها کشورهایی  مثل عربستان به این خاطر سالانه میلیارد ها دلار از امریکا سلاح میخرند که خود را در مقابل حمله احتمالی ایران محافظت کنند. حالا تصور کنید بدون تهدید ایران و اسرائیل این اعراب بیچاره چطور میخواهند خودشان را گول بزنند؟ خدا میداند. البته این آمریکای زرنگ از ان طرف هم بزرگترین سوپاپ اطمینان حکومت های دیکتاتوری نظیرهمین حکومت آخوندی خودمان نیز محسوب میشود.  پس زیاد  گول این اخبار تروریستی و غیره را نخورید ...و آمریکا هم هیچ وقت به ایران حمله نمی کند و نباید هم حمله بکند.
و اگر همین حالا ایران قبول کند تمام ان سلاح های صادراتی آمریکا را بخرد، ایران در دنیا یک کشور صلح دوست و دموکراتیک معرفی خواهد شد و تمام مشکلات سیاسی و زندانیان دربند و همه و همه از رسانه های بین المللی حذف خواهند شد.
یادمان نرود که همین آمریکا چه رفتاری با مردم مصر داشت و چطور سالها از دیکتاتوری مثل نامبارک حمایت میکرد و ما هیچ خبری از پایمال شدن حقوق مردم مصر نمیشنیدم  و نمونه های فراوان دیگر در شیلی و غیره ....
پس بیایید با همفکری و هم اندیشی خود ایرانی آباد و صد البته آزاد بسازیم.  



هیچ نظری موجود نیست: