۱۳۹۰ آبان ۹, دوشنبه

امام جمعه مشهد: اگر به فرمان ده ماده ای آقا درباره فوتبال عمل میشد دیگر فوتبالیستها انگشتانشان را به هر سوراخی فرو نمیکردند.

 گزارش خبر نویس ما از زمزمه های زیر لب امام جمعه مشهد بیان از انتقادات شدید آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد از وضعیت نابسامان فوتبال و بخصوص شادی های بعد از گل فوتبالیست ها که گاها موجب هتک حرمت ناموسی همدیگر میشوند  دارد.

امام جمعه مشهد که در دفتر خود مشغول رسیدگی به امورات حکومتی بودند با اشاره به اتفاقات اخیر در بازی بین داماش و پرسپولیس، از مسوولان رو ربط  به خاطر نادیده گرفتن فرمان ده ماده ای مقام معظم رهبری برای سازماندهی فوتبال ملی انتقاد کرده و فرمودند: " اگر اون موقع که مقام معظم رهبری این حکم را دادند بهش عمل میشد، الان ما شاهد این انگولک بازی ها در فوتبال نبودیم چون ماده اول ان میگفت که " No angolak " یعنی "انگولک ممنوع "و یا چطور اون آقا که اسمش هم خیلی ایراد داشت را سر مربی تیم ملی کردند... خوب ، نتیجه این میشود که دیدید. ما میگیم بیایید تا دیر نشده مربی ها را از میان روحانیون مخلص و مؤمن انتخاب کنید تا هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند شوید، چون در دنیا اگر ببازید هم،  پول میگیرد و مشکلی نیست و در آخرت هم، همانهنگی هایی با امام زمان و چند تا از پیامبران قدیمی شده که اگر به مشکلی برخورد کردید انشا الله حل خواهد شد. ".

در پایان امام جمعه مشهد قول داد تا پی گیر راه اندازی برنامه ۹۰ خود، برای بررسی اتفاقات ناموسی در فوتبال باشد.

هیچ نظری موجود نیست: