۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

‫خدا بهتر است یا اخامنه ای ؟! (معرفی یک اخوند برتر)

خدا بهتر است یا اخامنه ای ؟!

‫‫تا سال ۱۳۶۸ شمسی تقریبا تمام مسلمانان از جمله ایرانیان خدا را تنها قدرت برتر عالم هستی بر می شمردند و او را روزی رسان واقعی می دانستند.... (زهی خیال باطل).

اما با پیشرفت تکنولوژی و اختراعات نوین، ولایت فقیه ابدایی اقای خمینی هم محصول جدید خود را در سال ۱۳۶۸با نام «مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای رهبر ولی امر مسلمین جهان» به دنیا معرفی کرد. این محصول جدید با موتور ۸ سیلندر خورجینی از نوع انژکتوری با کنترل اتوماتیک سوپاپها برای بازدهی بیشتر در موقعه سخنرانی می باشد. این محصول با وصل شدن به کامپیوتر مرکزی ( امام زمان) قادر است همه (بسیجی ها) را شیفته خود ساخته و از انرژی انها نیز برای مقاصد خود استفاده کند. کسانی که مدح و ثنای این محصول را می گویند همیشه از نظر مالی و جانی تامین بوده و حتی نگران وضعیت مالی چند نسل بعد از خود نیز نیستند تا انجا که طرفداران این محصول (خامنه ای) معتقدند که وی قادر به انجام هر کاری است . هر وقت اراده کند دشمنی را نابود، دوستی را سرافراز، فقیری را ثروتمند و .... نماید. مردم هم با دیدن طرفداران وی که با ضریب هوشی ۱۴ ، تنها با نظر و نیاز به درگاه اقا، یک شبه ره صد ساله را پیمودند تازه فهمیدند که تا بحال سر کار بوده اند و خدا را اشتباهی گرفته بودند. اگر تنها به چند تفاوت اصلی خدا و خامنه ای نگاه کنید خواهید فهمید چه کلاه گشادی سرتان رفته که فکر می کردید که خدای اسمانها بهتر....

۱] خامنه ای نقدی می پردازد، خدا به صورت چک بدون ضمانت (در اخرت و شاید هم نظرش را تا ان موقع عوض کنه).
۲] خامنه ای مخالفهایش را با طناب دار می کشد ولی خدا کلی محاکمه و اتش و نمی دونم با هزار مکافات دیگر....
۳] ایران را امنترین و ازادترین کشور دنیا کرده ولی خدا هنوز توی اون قوانین قرون وسطاییش مانده.
.
.
.
و هزاران هزار دلیل دیگر.
بنابرین اگر من هم بجای شما بودم همین الان از عضویت در سایت خدا استعفاء می دادم و به سایت مقام عظمای ولایت login می کردم تا تمام مشکلات روحی و جسمی ام همین الان حل بشود.

اجرکم عند الخامنه ای

هیچ نظری موجود نیست: