۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

مناقصه کندن غارهای خامنه ای هم به سپاه واگذار شد

سخنگوی قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء سپاه با اعلام برنده شدن سپاه در این مناقصه ای که فقط سپاه تنها شرکت کننده ان بود افزود: «‌‌ از انجا که بعد از طغیان مردم، هیچ کشوری حاضر نیست مقامات جمهوری اسلامی از مقام معظم رهبری را بپذیرد. لذا ما از اول باید محلی دور از چشم مردم پیدا میکردیم. و تا سال ۲۰۰۱ انتخاب ما غارهای تورابورا در افغانستان بود ولی متاسفانه بعد از حمله امریکا اسامه بن لادن ان غارها را برای یک مدت طولانی اجاره و ظاهرا قصد تخلیه انجا را ندارد، برای همین طرحی تهیه شد تا خودمان با دستان توانمند مختصصان جوان کشورمان این غارها را در رشته کوهای زاگرس درست کنیم.»

وی از امکانات در نظر گرفته شده برای این غارها و فشردگی زمانی پروژه گزارشی ارئه داد و گفت :« از جمله چند چیز مهم و حیاتی که باید در این غارها باشند، یکی بیابان است برای دیدار اقا (خامنه ای)با ان یکی اقا‌ (امام زمان) ، دیگری محل اسب سواری اقاست و همچنین خورشید مضنوعی جهت شنا و سایر نیازهای طبیعی اقا و غار (بیت) ایشان هستند که فراهم کردن این تجهیزات تکنولوژی بر با توجه به تحریمهای بین المللی باید با استفاده از متخصصین جوان ایرانی ساخته شوند.».

وی با نام بردن از خطراتی مثل جنبش سبز و سفید و ابی که در جامعه برای جان اقا وجود دارد ، ابراز امیدواری کرد که این غارها قبل از مهر ماه سال اینده به بهره برداری برسد.

هیچ نظری موجود نیست: