۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

اقای خامنه ای مردم شما را زیاد الدین می دانند

سایت کج احمد غیرتوکلی در راستای تحکیم نظام اخوندی سندی منتشر کرده که در ان گفته می شود که موسیو خامنه ای در زمان طفولیت لقب ضیاءالدین داشته اند مثالی هم اوردند که اشاره به نوشته ای در تاریخ ۱۳۳۵ دارد.
‫حالا معلوم نیست که چطور و بخاطر چه خدمتی که خامنه ای در ان دوران طفولیت به دین اسلام انجام داده اند و توانستند چراغ دینداری را روشن نگه دارند به این لقب مفتخر شده اند. به فرض که ایشان چنین کاری را هم در ان زمان کرده و ان لقب اداره برقی ادیسون دین را نیز دریافت کرده باشند حالا چه ربطی به دوران جهنمی ما دارد که همه جا و همه چیز با کارهای عجیب و غریب این اقای چراغ علی، در دیده مردم تنگ و تاریک می اید و هر کس با شنیدن سخنان روان پریشانه وی (خامنه ای) افسرده و دلسرد از همه چیز می شود.
‫می توان براحتی با یک نگاه گذرا به شعارهای مردم در اعتراضات خیابانی انتصابات گذشته لقب اصلی این راهنبر را زیادالدین نامید که مردم با صدای بلند نبود این اخوند علی خان خامنه ای را می خواستند.
‫در پایان باید بگویم که گذر زمان بر همه چیز و همه کس تعصیر میگزارد و بنظر می رسد که لامپ روشنایی دینی خامنه ای نیز از این گذر زمان بی تاثیر نمانده و روشناییش را از دست داده است.

هیچ نظری موجود نیست: