۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

‫گمرک ایران جواب «تو دیگه خر کی هستی؟» را پیدا کرد

سایت خوابناک نوشت. «ورود مشمشه به کشور از طریق ورود سم دارانی از کشورهای همسایه بوده و دامپزشکی باید در این زمینه پاسخگو باشد.»
حالا این مشمشه چی، کی هست خدا می داند فقط خدا کند موجودی مثل اخوند نباشد که بلای جانمان شود چون بالاخره هر دردی دوایی دارد الا این HIV ایرانی یا همان درد اخونداری که فقط باید لعنتش کرد و بس.

حالا نکته جالب این خبر اینجاست ایرانیها خر را برای چه وارد میکنند باز خدا می داند. . شاید سر و کارشان با هم وطننان قصاب و از این جور چیزها باید باشد من که نمیدام این جور کارها مال گروه تحقیق و تنفس مجلس ولاییست. بالا خره اگر ما در هر چیزی کم داشته باشیم دیگه کمبود خر نداریم بلا نسبت شما فراوان.... از اون بالا بگیر تا برو تهش...
حالا نکته جالب تر این ماجرا اینکه بالاخره یکی از معماهای قدیمی ایرانیها که بیشتر در محل های پرسروصدا و در اختلافات اجتماعی سر و کله اش پیدا می شود و هیچ کس هم جوابی برای ان ندارد «تو دیگه خر کی هستی؟» است. ولی ماموران گمرک موفق شدند این معمای چندین هزار ساله را حل کنند. تنها کاری که گمرکیان کردند این بود که نام کشور اقا خرها را پرسیدند و انها هم جواب دادند عراق و قطر!


هیچ نظری موجود نیست: