۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

‫جا قحطی برای دیدار با امام زمان

 به گزارش سایت روز، حجت اسلام صدیقی امام جمعه عبور موقت تهران، در جایی فرموده اند که اقا (منظورش اقای حاضر یا مستر خامنه ای ) برای دیدار با ان یکی اقا ( منظورش اقای غایب یا امام زمان) به بیابان میرود و مشکلات کشور را با او در میان می گذارد و جوابها را می گیرد. با توجه به شنیدن چنین خبری از یک معظم له عبور موقت برای اتصال یک معظم له شماره شده در سال ۱۳۶۸ به امام زمام سوالاتی در ذهن ملت همیشه در خانه پدید می اید که در زیر به چند نمونه از انها می پردازیم.

‫۱]‌ با توجه به اینکه نزدیک ترین بیابان به مرکز تهران در ۱۵۰ کیلومتری ان و در استان سمنان قرار دارد خامنه ای چطور و با چه وسیله ای بدون سر و صدا به انجا می رود و در ان برهوت سوزان با امام زمان دیدار می کند؟. اگر بپذیریم خامنه ای با یک هلیکوپتر سپاه به محل ملاقات می رود پس تکلیف این همه محافظ و مراقب خامنه ای و مردم و ..... در محل ملاقات به چه شکلی است؟...

‫۲] اگر مشکل طرف خامنه ای را حل کنیم، مردم از خود می پرسند که ایا این امام زمان مشکلی برای رفتن به داخل شهر ، هتل ها و یا محل زندگی خامنه ای دارند که در بیابان محل ملاقات میگزارند؟ و یا حتما ایشان با زندگی امروزی خیلی مشکل دارند که به داخل شهرها نمی روند؟! پس چطور ایشان برای زندگی مدرن بشری نسخه می پیچند؟؟؟.

۳] سوال بسیار مهم این است که ایا امام زمان به خامنه ای و دار و دسته اش اطمینان ندارد؟؟.

‫۴]‌ سوال همیشگی در ذهن شنوده،«مگر جا قحطی که در بیابان با هم دیدار می کنید.»

‫سولات ۵ تا ۹ هم تکرار سوال ۴, سه بار بعد از نماز مغرب و عشاء می باشند.
‫اجرتون را پیش خودتون نگه دارید. چون این روز ها خدای قلابی به بازار امده.

هیچ نظری موجود نیست: