۱۳۸۹ بهمن ۴, دوشنبه

‫بفرمایش سایت تابناک از این به بعد خودسوزی ورزشی بکنید نه سیاسی

‫سایت اقا محسن که یک سایت خرمایی، خدایی است از قول یک مفتکی عربستانی نوشت « یک مفتی عربستانی خودسوزی افراد در راستای اعتراض به سیاستهای کشورها را حرام اعلام کرد». البته سایت اقا محسن زرنگی کرده و یک مقدار ملاحضه. به عربها گفته تا عجم ها بشنوند. ما که گرفتیم، البته نه انجوری شما ها فکر می کنید. من متوجه شدم که ما می توانیم هر خودسوزی بجزء خودسوزی سیاسی داشته باشیم. مثلا در اعتراض به باخت تیم ملی می توانیم خودمان را در حمام خانه مان اتش بزنیم و بعد بریم زیر دوش و خاموشش کنیم که میشه اسمشو خودسوزی دوش ورزشی هم گذاشت. و یا خودمان را در اعتر اض به بد حجابی، روی پشت بام اتش بزنیم و بعد بپریم وسط خیابان که توجه رسانه ملی را هم یک جورایی جلب کرده باشیم که اسم این هم میشه گذاشت خودسوزی پرشی یا همان شهیدو الحجابی. یا مثلا در اعتراض به همسایمان که صدای رادیوش را بلند می کند می توانیم خودمان را انقدر بزنیم تا اتش بگیریم که این را میشه اسمش گذاشت بزن سوزی که یجورایی از همسرمان هم در اخر عمری انتقام گرفته باشیم. و یا در چهارشنبه سوزی اخر سال بپریم توی اتش و دیگه هم بیرون نیاییم که بقیه هم حالشو را ببرند.
‫غرض از این مثالها این بود که اگه بخوایی بمیری هزار خودسوزی امتهان نکرده هست حالا چرا می خواهی با دستگاه حاکم و خدا در بیفتی. برو یک گوشه ای خودتو خلاص کن و تمام. اخر عمری گناه نکن اخه این روزها فقط از سیاست حرف می زنی یک شاخه ش توی چیز این اقاست، یک شاخهش توی ان یکی اقا، بالاخره شاخه های سیاست بد جوری به این اقایون وصل است.
‫احتیاط کنید و اگر خودسوزی سیاسی هم کردید وصیت کنید که روی قبرتان بنویسند خودسوزی ورزشی کرده اید تا اینطوری حرامتان یک مقداری حلالتر یا همان مکروه گردد.

هیچ نظری موجود نیست: