۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه

‫امام زمان چه کسی تقلبی (یا بهتر) است ؟ مشایی یا خامنه ای ؟.

 هر دو حضرات ادعای دیدار امان زمان را دارند و مدعی اجرای دستورات ان حضرت. ولی نقطه جالب این ماجرا اینجاست که این دو نفر سایه همدیگر را با تیر می زنند و طرفدارانشان هم دل خوشی از رغیب امام زمانیشان ندارند. حالا سوال اینجاست که امام زمان چه کسی تقلبی (یا بهتر) است ؟ مشایی یا خامنه ای ؟.
خامنه ای امام زمانش را در بیابان می بیند و مشایی در هند. امام زمان خامنه ای بشدت خشن و سنت گراست. در عوض امام زمان مشایی با تلرانس (قابلیت تحمل) بالا و دارای افکار مدرن می باشد.
با قیاس اخیر می توان دریافت که امام زمان خامنه ای در یک مکتب قدیمی درس خوانده و یک کمی ادم وا پس گرایی است ولی امام زمان مشایی دارای تحصیلات امروزی مثلا از یکی از دانشگاههای امریکا و خوش تیپ و خوش اخلاق است.
با این خصوصیات بالا اگر هر دوی این عزیزان واقعا مدعی دیدار فرد سومی هستند که معتقدند همان امام غایب است. یک احتمال قریب به نزدیک این است که امام زمان خامنه ای همان حضرت مهدی است و امام زمان مشایی احتمالا حضرت عیسی است که بنا به دلایلی خود به نام حضرت مهدی برای مشایی غالب کرده است.
اگر در عمل نیز دقت کنید مشایی ظاهرا موفقتر از خامنه ای عمل می کند چون امام زمان مشایی یا همان حضرت عیسی با تجربه تر از امام زمان خامنه ای یا حضرت مهدی می باشد.
در پایان باید بگویم که یکی از این دو امام زمان و مرتبط شان (مشایی یا خامنه ای) رفتنی است و این ما مردم ایران هستیم که در انتخابات ریاست جمهوری اینده خواهیم گفت که حضرت عیسی همچنان امام زمان باقی بماند یا حضرت مهدی؟؟؟؟؟.

هیچ نظری موجود نیست: