۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

‫‫سفر به مشهد مقدس، شرط رهبری برای دیدار با سران فتنه

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران چگونگی انجام این دیدار را در یک کنفرانس خبری تشریح کرد.
به گفته وزیر اطلاعات، « این دیدار با خواست مقام معظم رهبری باید در مشهد مقدس انجام شود و اول قرار بود بنا به فتوای حضرت ایت الله مصباح (فتوای تست ایمان) بنزین هواپیما را تا چهار شهر مانده به مقصد پر کنیم ولی مقام معظم رهبری فرمودند : «طبق روال گذشته عمل شود.» و بنابراین هواپیما طبق روال پروازهای گذشته تا به اندازه نزدیکترین شهر به مقصد در این مورد خاص تا نیشاپور سوخت خواهد داشت و انها نیز باید مثل سایر شهروندان عزیز (شهید) بعد از ان را با ایمانشان یعنی با توکل به خدا سفر کنند».
وی در جواب خبرنگاران مبنی بر غیر معقول بودن این کار افزود :« حالا اینکه چیزی نیست. ما پروازهایی را داشتیم که تا سه شهر ماند به مقصد به انها سوخت میدادیم و یا مثل پرواز ایروان، چون مورد خاصی بود این فاصله را با فتوای ایت الله مکارم یک کشور کردیم و نگذاشتیم هواپیما در خارج از ایران سقوط کند چون به قطعات هواپیما نیاز داشتیم و ان هم در قزوین سقوط کرد و دلایل اینکار هم خیلی روشن است. اول تست ایمان ملت و دوم هم صرفه جویی در مصرف سوخت است، که بعضی ها ایمانشان قویست به جای رفتن از تهران به شیراز، می روند تا قشم، اون وقت بعضی ها هم .... خودتان می دانید. دیگه معلوم نیست اصلا اینها نماز می خوانند یا نه.... الله اعلم....».
وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری به موفقیت سفر سران فتنه به مشهد، گفت: «اینها (میر حسین و کروبی) که خودشون معتقدند حق با انهاست. امیدواریم حرفشان راست باشد و بتوانند در فرودگاه مشهد بنشینند و الا پیشبینی ما برای سقوط همان ۳ کیلومتری جاده مشهد در نیشاپور است ».
خبرنگار فارس : پس تکلیف خلبانان هواپیما چی می شود؟
وزیر اطلاعات : «روسی اند».
خبرنگار کیهان : مهمانداران چی اقای وزیر؟
وزیر اطلاعات : «این سفر مهماندار ندارد».
خبرنگار صدا و سیما : بقیه مسافرها چه گناهی کردند؟
‫‫وزیر اطلاعات : بقیه مسافرها هم دوستان خود این فتنه گر ها هستند که از اوین مهمان این هواپیما می شوند.

هیچ نظری موجود نیست: