۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

حجه السلام شعجونی(گرگ والدوله): اگر مربی تیم ملی بودم خرخره کره ای ها را می جویدم

‫وی که در برنامه دیروز، انروز، یادته؟ صحبت می کرد، ضمن تعریف از ویژگیهای بارز خود در جوییدن خرخره و خوی درندگی اجدادیش، گفت: «قطبی این کاره نیست اگر من مربی فوتبال بودم در کنار چمن نمی نشستم، مطمئنأ من در کنار بازیکنانم و بهتر از انها در حال تکه پاره کردن کره ای های فتنه گر بودم که کام مقام معظم رهبری را تلخ کردند». وی با بیان اینکه فوتبال یک جنگ است افزود: «ما نباید اصلا اجازه دهیم پای رقیب به چمن ورزشگاه برسد، باید انها را در رختکن نابود کرد».  
وی همچنین از نقش بسیج در نابودی حریفان صحبت کرد و گفت :« اگر اجازه می دادند بسیجیها را به تیم ملی ببریم ما مطمئنأ در دوره مقدماتی تمام حریفان را با چاقو و باتوم از کار انداخته بودیم و اصلا کار به قطر نمی کشید که ما الان افسوس بخوریم». در این میان مجری برنامه پرسید :«اقای شعجونی شما چند سالتون است؟». شعجونی که قرمز شده بود گفت :«من هنوز جوانم و می خواهم خرخره همه را بجوم.».
‫گفتنی است شعجونی نوه چهاردهم خوناشام معروف است.

هیچ نظری موجود نیست: