۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

‫کپی رایت دلیل مخالفت احمدی نژاد با احضار رحیمی

به گزارش خبرگزاری بی بی گل، احمدی نژاد دلایل مخالفت خود با احضار رحیمی را نبود قوانین کپی رایت عنوان کرد و افزود :« اقای رحیمی رفته زحمت کشیده و تلاش کرده و راههایی را برای پول دراوردن ابداع نموده از جمله در بخشهای دولتی. حالا این اقایون می خواهند با این روشها یعنی با استفاده از قوه محترم قضاییه به روشهای اپتکاری رحیمی پی ببرند.» . وی در جای دیگری از سخنان خود گفت :« اینها ، منظورم یک عده از مجلس و یک عده از قوه قضاییه و سایر بخشهای دولتی و غیر دولتی امدند و از من خواهش کردند که از رحیمی بخواهم که به انها نیز یاد بدهد که چطوری میشه قوانین را دور زد و من هم با اقای رحیمی صحبت کردم و اقای رحیمی به من گفتند که همین افرادی که از قوه قضاییه امدند روشهایی برای پول در اوردن دارند که من هر چقدر سعی کردم یاد بگیرم نشد».

احمدی نژاد با بیان اینکه خود اقا (خامنه ای) در شرکت نفت تکنیکهایی دارند که حتی کسانی که این کار را سالهاست برای اقا انجام میدهند از جزئیات کار و خود پولها هیچ چی متوجه نمی شوند، یاد اور شدند : « ببنید الان دست تو این کار زیاد شده ، از یک طرف سرداران سپاه، البته ما هوای این عزیزان را داریم و از طرف دیگه بخش خصوصی با افراد با سابقه ای مثل اقایان رفیقدوست و برادران عسگر الادی و بر و بچه های اقای جنتی مثل اقای شیرج و .... و حتی خانواده اقای هاشمی که تو اینجور مسائل واردند. حالا این نادران تازه از راه رسیده سهمشو می خواهد، اینطوری که نمیشه، اینها بیایند با استفاده از تکنیکهای ابدایی اقای رحیمی بدون پرداخت هیچ پولی استفاده کنند. همه چیز باید روال قانونی خود را طی کند و الا هرج و مرج می شود.»
 

هیچ نظری موجود نیست: