۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

‫خدایا یا من را بکش، یا این مکارم شیرازی را.

والله به خدا دیگه از دست اظهار نظر های این اخوند همه چیز دان خسته شده ام . دیگه واقعا این ادم منو با این فتواهای نمایشی اش خسته کرده. امروز داشتم سایت فاشیستی رجانیوز را چک می کردم که ناگهان چشمم خورد به این جمله « آيا زن مي‌تواند مبلغ يارانه را از شوهر مطالبه كند؟» و چشمهام چیزی نمانده بود که بترکند.، خدا را شکر به خیر گذشت. خبر را که باز کردم حدثم درست بود اقا ناصر خودمان بود و یک مقدار مایه خاکستری صورتی پاشیده شده دور و برش، که بعدا فهمیدم ان مایه همان خبرنگار رجانیوز بوده که همانجا در مر جعیت ذوب شده. .....سوالات خرانگازی و جوابهای سراندازی،. ‫ ‫اقا سرتون را درد نیارم، این اقا ناصر ما طبق معمول خبر نداشت که این یارانه ها قبلا پرداخت می شده ولی به تولید کننده گان و سرویس دهنده گان که در اقتصاد بهش میگند یارانه غیر مستقیم، ولی حالا دولت می خواهید همان پولها را بصورت مستقیم به خود مردم بدهد حالا هر کی هر جا بیشتر نیاز داشت انجا خرج می کند.... به هر حال. ‫من فکر می کنم خبرنگار رجانیوز برای اولین بار به اقا ناصر ما گفته بود که این پولها را اقای دکتر می خواهد با مدیریت امام زمان هندی اش (امام زمان مشایی) برای رضای مقام معظم رهبری ، به مردم بدبخت و بیچاره بدهد. و مشکلات فنی یا مردمی اش حل شده و همه منتظرند تا شما (اقا ناصر) مشکلات معنویش یا همان خداییش را نیز حل کنید تا خلقی را اسوده و جهانی را به سعادت برسانید.... ‫بالاخره، اقا ناصر هم دست بکار شده بود و از تصرف در مال و سهم همسر و خمس و .... خلاصه گاهی حلال می کرد و گاهی هم حرام، گاهی کفاره برایش تعیین می کرد و گاهی سهم دانشجوی در راه مانده را می داد.... ‫حتی بعضی جوابها را خیلی تخصصی کرده بود و مثلا گفته باید جواب ان سوال را که مربوط به نان می شد باید از نانواییها بپرسید.... ‫روده هایم داشتند از دهنم بالا می امدنند که ‫یاد شعر عقاب اقای پرویزناتل خانلری افتادم و با خودم شروع کردم به زمزمه کردن.... نمی دانم چقدر به این موضوع ربط داشت ..... ولی ارامم کرد.

هیچ نظری موجود نیست: